8/10

Kurgu, anlatım iyiydi. Okurken keyif aldım. Konun akışına bakılınca aslında biraz daha uzun olabilirmiş kitap. Kısa bir hikaye gibi olmuş böyle.

Baskı: İlk Buluşmada Asla Isırma