E
ezgi_sue

28.11.2012

8/10

DEX'den bir başka farklı ve özgün bir kitap~ Son sayfalarına kadar büyük bir merak içerisinde okudum. Oldukça sürükleyici ve ürkütücüydü. Özellikle başlarında çok karanlık sahneler vardı. :) Bunların dışında kitabı sevme nedenlerimden biri de tabii ki Falco!

Baskı: Karanlık Sular (Karanlık Sular, #1)