S
Selin Esen

09.02.2013

5/10

Yarı yarıya iyi denebilecek bir kitap. Bazı hikayeler var ki gerçekten okutuyor kendini ama bazısı var ki; "daha kaç sayfa var yaa.." diyorsun. ı-ıh, öneremiyorum şahsen.

Baskı: Karanlık Öyküler