
Karanlık Öyküler
stephen king
S
Selin Esen
09.02.2013
5/10
Yarı yarıya iyi denebilecek bir kitap. Bazı hikayeler var ki gerçekten okutuyor kendini ama bazısı var ki; "daha kaç sayfa var yaa.." diyorsun. ı-ıh, öneremiyorum şahsen.
Baskı: Karanlık Öyküler