O
omertasus

01.10.2012

10/10

çok sevdiğim bir kitaptır betimlemeleri, anlatımı, konusu muhteşemdir kitap sayesinde kyoto'yu gezmiş kadar olmuştum yazarının intihar ettiğini öğrendiğimde üzülmüştüm

Baskı: Kiyoto