H
hafize

09.02.2013

10/10

Nora ne yazsa okunur bence :) tarihi aşk tarzına el atmış onu da hakkıyla başarmış yazar.... kitap ile ilgili uzun uzun yorum yapmayacağım... bazı kitaplar yada yazarlar yoruma ihtiyaç duymaz ;) okumazsanız çok şey kaçırırsınız diyorum sadece... OKUYUNNN!!! ayrıva Harlequin Yayınları na çoook teşekkürler... bizi Norasız bırakmıyorlar.... harikalar <3

Baskı: Alacakaranlık (MacGregor Ailesi, #6)