N
NuR_bojuk

20.01.2013

10/10

Hikaye o kadar guzel bir dille anlatilmis ki nasil bittiini anlamiyorsunuz :-) film tadinda ilerliyor kitap. Karakterler sizi oylesine sariyor ki onlari okurken gozunuzda canlandirmak cok zevkli :-) kisaca kesinlikle tavsiye bir kitap...

Baskı: Beklediğim Sendin