B
bnalbant

15.02.2013

10/10

Mutlaka okunması gereken bir kitap, bir solukta okudum. Atom bombasından sonra yaşananları suratınıza çarpıyor..

Baskı: Yalınayak Gen I (Hiroşima'nın Hikayesi)