Yılan İçini Döktü
Yılan İçini Döktü

agatha christie

G
gamzegocer

18.01.2013

8/10

çok önceleri okuduğum bi kitap.. hatırladığım kadarıyla iyi bi kitaptı.. tekrar okumada fayda var..

Baskı: Yılan İçini Döktü