
Yılan İçini Döktü
agatha christie
G
gamzegocer
18.01.2013
8/10
çok önceleri okuduğum bi kitap.. hatırladığım kadarıyla iyi bi kitaptı.. tekrar okumada fayda var..
Baskı: Yılan İçini Döktü

agatha christie
18.01.2013
çok önceleri okuduğum bi kitap.. hatırladığım kadarıyla iyi bi kitaptı.. tekrar okumada fayda var..
Baskı: Yılan İçini Döktü