K
küfkedisi

19.01.2013

7/10

İlk defa katilin en başından bilindiği bir polisiye roman okudum. Sıkıcı olmamakla beraber klasik bir polisiye. Yüksek bir beklenti ile okumamak lazım.

Baskı: Gelin Koleksiyoncusu