B
Burçin

25.05.2012

10/10

Hiç bitmesini istemediğim ve bir an önce sonunu merak ettiğim bir kitaptı. Serinin bitmesine üzüldüm :(( Herkese tavsiye edilir. Keyifli okumalar....

Baskı: Son Fedakarlık (Vampir Akademisi, #6)