jean christophe grangé
13.01.2013
Yazarın ilk okuduğum kitabı idi. oldukça etkileyici bir hikayesi vardı fakat sonlara doğru çok sıkılya başlamıştım. Bitirdiğimde tekrar okumaya gerek yok dedim. Yinede en azından bir sefer okunası bir eser
Baskı: Taş Meclisi