simon beckett
06.02.2013
Güzel bir kurgu. Hiç sıkmadan, kitabın ortalarında başlayan gerilimle bir solukta okunulacak ve sonunda şaşıp kalınacak bir kitap. Polisiye/gerilim severlere tavsiye ederim.
Baskı: Ölümün Kimyası (David Hunter, #1)