yaşar kemal
05.01.2015
Dili ve üslubu güzel, ama tasvirler çok olmuş, tekrarlar çok fazla, konusu da çok cazip gelmedi bana,
Baskı: Fırat Suyu Kan Akıyor Baksana (Bir Ada Hikayesi, #1 )