N
nujin

14.09.2012

10/10

ah ah keşke bitmeseydi..serinin ilk kitabını okumuştum ama pek beğenmemiştim ama bu kitaba bayıldımm.çok eğlenceli,gizemli uzun lafın kısası çok romantikti. bayan harry'e(harriet'e yani :)) bayıldım,jem'e,eugenia'ya :) serinin ikinci kitabı da inşallah beni hayal kırıklığına uğratmaz...

Baskı: Yüreğimdeki Arzu (Desperate Duchesses # 3)