Mahrem
Mahrem

elif şafak

O
onur47

31.12.2012

1/10

Maalesef hiç beğenmediğim, aşırı sıkıcı bulduğum, adeta kitabı bitirebilmek için kendimi zorladığım bir eser. Sırf kitap yazmak için yazılmış hissi veren ve beni Elif Şafak' tan soğutan bir kitap.

Baskı: Mahrem