S
subirikintisi

07.01.2013

10/10

En sevdiğim Anita kitaplarından biri. Bol bol polisiye, bol bol heyecan! Edward'ı yakından tanıma fırsatını sunuyor üstelik. Okuması çok keyifliydi. :)

Baskı: Karacamdan Kelebek (Anita Blake Vampir Avcısı, #9)