S
subirikintisi

07.01.2013

10/10

Yemek yerken bile okudum ben bu kitabı çok iyi hatırlıyorum. Güzel, akıcı, iyi bir kurguya sahip. Kısacası okunası.

Baskı: Eragon - Ejderha Süvarileri'nin Mirası (Kitap I)