S
subirikintisi

07.01.2013

10/10

İlk gençlik yıllarımda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi, hala da elime alıp okuyabilirim yani.

Baskı: Ay Kızları 1 / Gecenin Tanrıçası