Numaran Bende Var
Numaran Bende Var

sophie kinsella

K
kitapkurdu_87

04.01.2013

9/10

Artemis Yayınları’ndan çıkmış olan: “ Sophia Kinsella’nın : Numaran Bende Var”, adlı kitabını bitirmiş bulunmaktayım . Öncelikle kitabın kapağını çok sevdim ki ben pek kırmızı rengi seven biri değilim .Lakin kapak çok hoşuma gitti .Orjinal kapaktan bile daha güzeldi bana göre . Kitabın çevirisi son derece akıcıydı .Yazım hatası na hiç rastlamadım desem yeridir . Kitabın konusuna gelirsek ; kitap, Poppy adlı bir kızın, arkadaşlarıyla katıldığı bir davet esnasında nişan yüzüğünü kaybetmesi , onu aramak için bir sürü girişimde bulunması ,yüzüğünü arama esnasında telefonunu çaldırması ve de çöp kutusunda bir telefon bulmasıyla birlikte , tüm hayatı bir anda değişecektir .Kitapta; aile ilişkileri ,arkadaşlık –dostluk ve aşk çok güzel bir şekilde anlatılmış .Hatta okurken çoğu yerde kahkaha bile attım diyebilirim . Kitap bana göre tam bir romantik komedi filmi tadındaydı .Okurken büyük keyif aldığımı söyleyebilirim .Bu kitaba bir puan verecek olsam ,on üzerinden dokuz puan verirdim . Okumayan kişilere özellikle Sophia Kinsella ‘nın kitaplarını sevenlere tavsiye ediyorum .Pişman olmayacaksınız . Bu kitabı bizlerle buluşturan “ ARTEMİS YAYINLARI’NA da , sonsuz teşekkürler .Saygılarımla..

Baskı: Numaran Bende Var