deneane clark
02.01.2013
Genel anlamda güzeldi.Ben bu serinin iki kitabının birikte basılmasını çok ilgi çekici bulmuştum,ayrıca arka arkaya her iki kitabıda okumak güzeldi.
Baskı: Issız Bir Aşkın Kıyısında (Kız Kardeşler #2)