F
firat

02.01.2013

8/10

Genel anlamda güzeldi.Ben bu serinin iki kitabının birikte basılmasını çok ilgi çekici bulmuştum,ayrıca arka arkaya her iki kitabıda okumak güzeldi.

Baskı: Issız Bir Aşkın Kıyısında (Kız Kardeşler #2)