J
Jane

01.06.2012

6/10

Her bünyenin okuyabileceği bir kitap değil. Kurgusu, anlatımı çok iyi olsa da ilerleyemeyebiliyor. Ben sadece yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim. Yoksa yarım kalırdı...

Baskı: Yüzüncü Ad - "Baldassare'nin Yolculuğu"