F
Funda Keşküs

28.12.2012

4/10

Büyük bir heves ile aldığım fakat o kadar büyük bir hayal kırıklığı ile bitirdiğim bir kitap... O kadar basit bir dil o kadar basit bir konu... Güzel ile çirkin, ıyi ile kötü konusu ancak bu kadar yetersiz ve basit işlenirdi. Sırf kitapları yarim bırakma huyum olmadığı için bitirdim...

Baskı: Gül Tanrıçası (Tanrıça, #4)