
Ben Nojoud 10 Yaşında Bir Dulum
nojoud ali
M
mehmeterdem
25.12.2012
1/10
bom boş bi kitap desem emeğe saygısızlık mı etmiş olurum alışveriş yaptığım kitap sitesinin hediyesi olarak gelmişti bu kitap bana yazarın kendinden hiç bir şey katmadan düz yazılmş bi kitap okumaya değer bi tarafı yok bence..
Baskı: Ben Nojoud 10 Yaşında Bir Dulum