D
DreamAnalyser

05.01.2015

4/10

Allah'ım ne olur bu seri bir an önce bitsin. Bıktım aynı şeyleri defalarca okumaktan. 3 aya zor bitirdim Ayaklı Bela'yı. Allah'tan bunun sayfa sayısı az. Hemen bitirip inşallah klasiklerden bir kitaba geçmeyi düşünüyorum. Anca atabilirim bu edebi katliamın üzerindeki etkisini. :) Kitabı dün gece bitirdim ve dün seriyi tamamladım sonunda. Artık bu isimleri duymak bile istemiyorum: maddox, travis,, abby, america. Ama bu kitapda bilinmeyen çok fazla şey olduğu için en azından tekrar okumadım "Ayaklı Bela" da olduğu gibi. O sebeple daha çok keyif aldım ve hatta heyecanlandım bile diyebilirim.

Baskı: Belalı Düğün (Beautiful, #2,5)