I
inci

13.12.2012

7/10

Genel anlamda beğendiğim bir kitap oldu. Her ne kadar başlarda sıkılsam da konusu sonrada inanılmaz akıcı gitmeye başladı ve heyecanla okudum. Tavsiye ederim eğer tarihi aşk romanlarını seviyorsanız. :)

Baskı: Morgana'nın Kızları