diane gaston
13.12.2012
Genel anlamda beğendiğim bir kitap oldu. Her ne kadar başlarda sıkılsam da konusu sonrada inanılmaz akıcı gitmeye başladı ve heyecanla okudum. Tavsiye ederim eğer tarihi aşk romanlarını seviyorsanız. :)
Baskı: Morgana'nın Kızları