T
tantana

09.12.2012

6/10

Serinin ilk iki kitabına nazaran kötü buldum bunu. Okurken çok sıkıldım. Bitse de gitsek modundaydım.

Baskı: Kalp Hırsızı (The DeBurghs, #3)