G
gozde

17.09.2012

10/10

Serinin ilk kitabındaki hızlı Aleksey biraz yavaşlamış...Olaylardan daha çok, kişiler arası ilişkilere yer verilmiş..Fakat yine de akıcı ve çok güzel bir kitaptı..Şu an üçüncü kitabındayım serinin...Ve beşlemenin diğer 2 kitabını da merakla bekliyorum..:))

Baskı: On Üç Yıl Sonra