
Hamza
ömer faruk dönmez
T
tugbasultan
02.12.2012
8/10
Ömer Faruk Dönmez'in okuduğum ilk kitabıydı ve anlatış biçimini çok sevmiştim =) Düşüncelerimi ve alıntılarımı paylaşmıştım: http://tugbam1453.tumblr.com/post/33443613806/omer-faruk-donmezin-okudugum-ilk-kitab-ve-bu
Baskı: Hamza