Hamza
Hamza

ömer faruk dönmez

T
tugbasultan

02.12.2012

8/10

Ömer Faruk Dönmez'in okuduğum ilk kitabıydı ve anlatış biçimini çok sevmiştim =) Düşüncelerimi ve alıntılarımı paylaşmıştım: http://tugbam1453.tumblr.com/post/33443613806/omer-faruk-donmezin-okudugum-ilk-kitab-ve-bu

Baskı: Hamza