
Ateş Hattında
mesut taner genç
T
tugbasultan
02.12.2012
10/10
Kesinlikle herkesin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap.. Blogumda kitap hakkında ki düşüncelerimi ve en önemli bulduğum alıntılarımı paylaşmıştım. Dileyenler bir göz atabilir.. http://tugbam1453.tumblr.com/post/35872137622/eminim-benim-gibi-kitab-n-ismi-sizin-de-ilginizi
Baskı: Ateş Hattında