roald dahl
27.07.2012
Oldukça bunaltıcıydı. Öyküler klasik öykü anlayışımın çok dışında ve manasızdı. Yarım bırakmamak adına işkence çekerek okuduğum bir kitap.
Baskı: Benden Bu Kadar