johanna lindsey
15.07.2012
Çevirisi biraz daha iyi olsaydı harika bir kitap olacaktı bence... Regan'ın kitabını daha fazla beğenmiştim. Başlarında pek sarmasa da ortalarından sonra epey güzelleşti.
Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)