A
Aviendha

15.07.2012

7/10

Çevirisi biraz daha iyi olsaydı harika bir kitap olacaktı bence... Regan'ın kitabını daha fazla beğenmiştim. Başlarında pek sarmasa da ortalarından sonra epey güzelleşti.

Baskı: Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)