ali kemal meram
04.12.2014
300. sayfaya kadar dayanabildim. Osmanlı aşığı değilim hatta pek hoşlanmam da ama bu kadar da yerden yere vurulmaz. Berbat bir kitap.
Baskı: Padişah Anaları