K
keskinek

06.10.2012

8/10

Serinin okuduğum ikinci kitabı ve ilkinden çok daha fazla sevdim okurken heyecanlandım , tüylerim ürperdi hatta çevremi unuttum. Keşke bitmese ile artık hadi sonu gelse arasında ikilemde kaldım. Kısaca severek ve keyif alarak okudum .

Baskı: Yasaklı Gelin (MacEgan Brothers, #2)