jürgen schmieder
27.07.2012
Hiçbir kitaba vakit kaybı demek istemem ama... Yani.. Nasıl bir kitapsa, nasıl bir anlatısı varsa; yazar beyefendi nereden başlıyoor sonra konuyu nerelere getiriyor.. Oku oku oku, bitmedi gitti derken bitmişti en sonunda..
Baskı: Yalan Söylemeyeceksin!