N
Nejlak

19.01.2013

1/10

Bir kitabı kolay kolay zaman kaybı olarak nitelendirmem. Maalesef zaman kaybı. İsmine kanıp aldım.Gereksiz.

Baskı: Tanrı'yla Bütün İlişkimi Kestim