katarina mazetti
19.01.2013
Bir kitabı kolay kolay zaman kaybı olarak nitelendirmem. Maalesef zaman kaybı. İsmine kanıp aldım.Gereksiz.
Baskı: Tanrı'yla Bütün İlişkimi Kestim