B
Belinda

05.07.2012

10/10

Yetişkin okuyuculara hitap eden güzel bir eser. +18 olması sebebiyle dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum fakat içerisindeki cinsellik beni asla kitaptan soğutmadı. Yazarın kalemi çok kuvvetli ve karakterleri sunuş tarzı diyalogları çok tatlıydı.Okumaya başladığım gün kitap bitti :) Yazarın diğer kitaplarını merakla bekliyor olacağım gerçekten çok iyi kitaptı. Erkek karaktere aşık olacaksınız ki ben artık böyle erkeklerin kalmadığını düşünenlerdenim... Lena'nın hayat mücadelesini ve ailesine karşı beslediği o büyük sevgiyi ve muhtaçlığı okurken hissedecek mutlu olacaksınız :) Gülmek ve arada derin duygulara dalıp... Derin bir ah çekmek istiyorsanız okuyun :)

Baskı: Seninim (The Brand Clan Serisi, #1)