S
Sevgi06

02.07.2012

7/10

İlk kez diyalogları bu kadar fazla olan bir fantastik kitap okudum. Polisiye ve fantastik edebiyatta sevmediğim bir olaydır bu. Diyaloglardan olayın kurgusunu tam olarak kavrayamadım. Ben çok beğenmedim.

Baskı: Kehanetin Oyuncağı (Belgariad #1)