david safier
07.05.2012
eğlenerek ve severek okudum... sonu harikaydı :) eğlenmek istediğiniz bir kitap arııyorsanız mutlaka okuyun :) eğğlence dedik diye kitap boş bir kitap ta sanılmasın ;)
Baskı: Aniden Shakespeare