
Kadın Öykülerinde Ankara
efnan dervişoğlu
K
Kitap Notları
29.06.2012
6/10
Ünlü yazarların hikayeleri iyiydi. Özellikle Radyodaki Ankara'yı beğendim. Yalnız bazı hikayeler de kitaba özel olarak yani ısmarlama yazılmıştı. Birkaç vasat hikaye çıkarılsa ve daha kısa bir şeçki yapılsa daha lezzetli olurmuş. Yine de Ankara ve kadınları okumak güzeldi.
Baskı: Kadın Öykülerinde Ankara