C
ceren

27.06.2012

9/10

Deborah Simmons / WESSEX KURDU Bı kitaba ba-yıl-dım !! BAYILDIM. Mükemmeldi. Yazar her türlü duyguyu en derinlerinde hissettiriyor. Ve hersayfa da bende delirmiş bir kahkaha atma hali. Okurken gülmekten koptum ! Yanımda annem, saki delirmişim gibi bir bakış atıyor. Belki de delirdim. :) Bu kitap, bu Marrion adamı delirtir. İnatçı kız ya ! İnatçı, akıllı... Dunstan'da önce inatçılığına vuruluyor zaten sonra güzelliğine. Aşık oluyor da adamımız, aşka inanmıyor beeh :)) Ayy uyuz etti beni :):) ahahaaa.. ! :)) Süperdi kitap. Çok güzeldi ! Yazarın dili büyüledi. çok çok harikaydı..! herkese ama herkese okumasını tavsiye ederim... :)

Baskı: Wessex Kurdu (The DeBurghs, #1)