G
gulsaht

19.10.2012

10/10

Yazarın hayal dünyası ve yarattığı karakterler, olaylara bakış açısı ve yorumlamalar bir harikaydı. Ama önce filmini izlemenizi tavsiye ederim, karakterler o zaman daha bir oturuyor okurken aklınıza. :)

Baskı: Otostopçunun Galaksi Rehberi (#1-5)