N
neptuneptun

20.08.2012

8/10

Benim üniversite zamanımdaki Ankara'yı, insanlar arası geçişlerle ve en ince detayına dek anlatıyor, belki bu yüzden gözlerim dola dola okuyorum.

Baskı: Herkes Herkesle Dostmuş Gibi...