
Herkes Herkesle Dostmuş Gibi...
barış bıçakçı
N
neptuneptun
20.08.2012
8/10
Benim üniversite zamanımdaki Ankara'yı, insanlar arası geçişlerle ve en ince detayına dek anlatıyor, belki bu yüzden gözlerim dola dola okuyorum.
Baskı: Herkes Herkesle Dostmuş Gibi...