
Kördüğüm
heidi betts
K
kitapkurdu_87
26.06.2012
8/10
Okuduğum en şeker kitaplardan bir tanesi idi .Çoğu yer de çok güldüm .Kesinlikle tavsiye ederim .
Baskı: Kördüğüm

heidi betts
26.06.2012
Okuduğum en şeker kitaplardan bir tanesi idi .Çoğu yer de çok güldüm .Kesinlikle tavsiye ederim .
Baskı: Kördüğüm