cem gülbent
29.11.2012
güzel bir hikaye olarak başlamıştı ama bitmesi gereken yerde tekrar başa sarması hikayeyi tekrar anlatması beni çok sıktı kendimi zorlayarak bitirdim
Baskı: Paradokya