D
drozlemersoy

31.01.2013

9/10

çok kalın olmasına rağmen, merak ve ilgiyle okunuyor. güzel bir bilimkurgu klasiği olduğunu düşünüyorum.

Baskı: Otostopçunun Galaksi Rehberi (#1-5)