tess gerritsen
04.12.2012
tess gerritsen'in okuduğum ilk kitabıydı, biraz hayalkırıklığına uğradım, dili sade ve çok akıcıydı.. sahneleri gözümde canlandırabildim, ama çok heyecanlandırmadı beni, gerilim dozu düşüktü.
Baskı: Masumiyetin İçin Savaş