buta
15.06.2012
Ucuzluktan alıp sıfır beklentiyle okuyup,gece gece tırstığım bir kitaptı.Tasvirler yer yer iğrençleşebiliyor,korku-gerilim türünü sevenlere tavsiye ederim.
Baskı: Son Oyun