E
ExlibriS

15.06.2012

6/10

Ucuzluktan alıp sıfır beklentiyle okuyup,gece gece tırstığım bir kitaptı.Tasvirler yer yer iğrençleşebiliyor,korku-gerilim türünü sevenlere tavsiye ederim.

Baskı: Son Oyun