E
ExlibriS

15.06.2012

6/10

Gerçek bir olay olduğu belirtiliyor fakat bana pek inandırıcı gelmedi.Cinsellik yoğun..Ama yine de bazı kitaplarına göre başarılı diyebilirim.Gerilim birazcık da olsa var,kendini okutturan sürükleyici bir kitap.

Baskı: Karanlıklar Hakimi