Bir Satanistin Anıları
Bir Satanistin Anıları

erdem katırcıoğlu

E
ExlibriS

15.06.2012

6/10

Öncelikle kitap kolay okunur ve basit bir dille yazılmış.Sürükleyici.Fakat,hep İncil'den alıntılar,örnekler,çıkarımlar var.Biraz misyonerlik kokuyor kitap.Müslümanlığın sadece biraz adı geçiyor,kelime olarak..Ben sürekli İncil okumaktan rahatsız oldum bilemiyorum.Satanistlerin düşünce tarzları da üstünkörü anlatılmış bana kalırsa sadece İncil yüceltilmiş.Son söz;bütün bunları anlatmak için oldukça saf bir kahraman yaratmış yazar,Ekrem gerçekten garip bir tipleme olmuş.

Baskı: Bir Satanistin Anıları