G
Gulyabanus

12.06.2012

10/10

Bu kitabı ikinci kez okuduğumda neredeyse yüzde 70'ini atladım. Çünkü öyle bir hikayeyi tekrar okumaya katlanamazdım. King bir aşk hikayesi yazarsa ne olur?...İşte cevabı..

Baskı: Kara Kule IV: Büyücü ve Cam Küre